четверг, 19 марта 2015 г.

Модуль 6 Рефлексія

Все те, про що ми говорили і що ми робили в цьому модулі, було для мене дуже близьким. Незважаючи на те, що я часто користуюсь інформаційними технологіями в навчанні, я чомусь ні разу не користувалась створенням форм для тестування чи опитування учнів Гугл. Сподобався спосіб перегляду результатів та можливість їх обробки. Буду над цим працювати, вдосконалювати себе і свої навички і обов’язково застосовувати не тільки під час роботи учнів над проектом, а і в навчанні загалом. У нас була можливість попрацювати над своїми планами.

2 комментария:

  1. Світлано, Ви "дали мені жару" з опитувальником!!!!!

    ОтветитьУдалить
  2. Я також сьогодні в перше створювала тестування, та опитування учнів. Мені також дуже сподобалось. І в подальшому буду використовувати їх у своїй роботі.

    ОтветитьУдалить